01 May 2011

Kembar Agnes Monica

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Tadi tengok AF 9, kali ni macam tak teruja sangat nak tengok AF sebab macam tak best aje. Dulu suka tengok diari AF tapi kali ni macam tak best dah.
Ada seorang budak AF 9 ni namanya Nera, kalau aku tengok muka dia je, mesti aku teringatkan seseorang iaitu Agnes Monica. Muka diorang serius sama k. 


nera AF 9

Agnes Monica

10 comments:

cik najihah said...

af 2 jugak yg bes huhu

mahirahnazlim said...

haah kembar laaaaa hehe :)

Anis Adila Aris said...

cik najihah

aku start tengok pun waktu af mila menang tu..haha

Anis Adila Aris said...

mahirahnazlim

sama kan muka diorang :)

.m y z. said...

agnes lagi cun. hehehh. af makin lama makin tak best lah. pling eksited pun mse tgok af2 dulu.

Jahidih Saili said...
This comment has been removed by the author.
nabila faryzza said...

af2 paling best la. ADAM!!! hahaha! mcm ape je kte gila kat adam dulu. HAHA :D

Anis Adila Aris said...

.m y z.

saya tak ada astro lagi masa AF2 ;(

Anis Adila Aris said...

Jahidih Saili

tue la, orang cakap dak mentor lagi best suara diorang

Anis Adila Aris said...

nabila faryzza

siapa juara aer af2..lupe lorh..haha