29 May 2011

Boyfriend Yang Jauh

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Serius sekarang ni nak update belog memang dalam tahap "kemalasan" yang melampau, dengan tak ada idea benda yang nak mengarut dalam belog ni. Berbalik kepada tajuk entry, bermula hari ni boyfi kesayangan dah jauh dari aku. Sebelum ni 10 minit bawak motor dah boleh jumpa, tapi sekarang 3 jam bawak kereta pun tak sampai lagi. Dia nun jauh di Penang. Cuti kali ni tak rajin mana datingnye, ye la aku kan start kerja awal, benda yang plan pun x buat. Jadi ada sikit je la gambar kali ni, itupun gambar semalam.


tatap puas-puas, lepas ni tak tahu bila lak jumpa

adik aku tengok gambar ni, dia cakap "eh, muka macam akim"
(aku tak pasti sama ada akim af atau akim adik aku yang dia maksudkan..haha)

really hard to take his picture

sedih dah nak pisoh


i love his damn much

start missing
Perasan tak, dah lama aku tak masukkan gambar pakcik ni dalam belog aku. 

9 comments:

nelly said...

sweet !
=)

HonEyBuNNy said...

aloooo...

bahagianya pasangan neh...

xpa..nanti boleh jumpa lagi yer..

sabar itu indah..;-)

cik siti said...

boyfi kita dah lama jauh... hp pon dah hilang lagi lah susah...

haih.. sabar jelah hati.

i love him so much tho

Diana said...

aloloo tiannya...ada ksempatan jmpela lg..chill...!!!

Cik Asma BLuppy said...

amboi.... sweet nye.

NUR AYNIE said...

tompang sedih sekali la..huaaa~~~
=(hihi...

Munirah said...

suke gambar first...suwet sgt2 :D

nabila faryzza said...

untunglah 10 minit je dah boleh jumpa. HAHA! suruh nudin balik tiap minggu. baru heaven. :)

cik najihah said...

pewit...
hihi