17 May 2011

Blogger Popular Singgah Belog Busuk Ni

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Aku ni setiap masa bukak nuffnang, memang perkara wajib la kalau bukak belog ni. Bukan nak tengok duit, tak masyuk pun duit dalam tu. Aku selalu tengok analystic, berapa orang datang belog hari ni, siapa yang singgah belog aku dan hari ni aku dapat tangkap seorang lagi blogger popular yang singgah belog busuk ni.


irine nadia marcello :)
mashumarcellow yang lembut-lembut tu
Mula-mula ingat orang guna gambar Irine ni, rupanya memang betul Irine Nadia Marcelllo yang comel tu. Sebelum ni aku dapat tangkap Fatin Liyana.


Selain mereka berdua, Ben Ashaari ( siap follow lagi), Yuyu Zulaikha (komen dalam entry ini) , Cik Epal ( aku masuk contest yang dianjurkan), NurulBadiah ( komen dalam entry ini dan siap follow lagi ) dan kamu semua yang tengah baca ni, korang pun popular gak kan. Love u all..xoxo 

2 comments:

ahmadbaihaqie abdrazak said...

hot much! hahaha

sharifahzakiah said...

xlame dh nk popular anis adila aris ni :))