20 May 2011

Blogger Baru, Take Note Ok

Assalammualaikum dan selamat sejahtera..

Kawan aku Farah Fatinah pernah tanya aku, "Anis, macam mana kau boleh dapat follower sampai beratus? (beratus je kowt, bukan beribu)


Aku dengan perasaan malu pun jawab " kau ikut je tips yang ada dalam belog aku"
(malas nak cakap banyak sebab aku bukan hebat pun)

Dan hasilnya....

diambil dari fb Anis Adila
Aku suruh dia baca entry sini dan sinun. Semua ni dari pengalaman aku jugak, bukan rekaan semata-mata. Lepas baca praktikkan, kalau tak nak ikut pun tak apa. Cek tak rugi pape. :D

9 comments:

Jahidih Saili said...

wah..best..dah baca..tq byk2 anis..

shiema sufian said...

shiema pon dah bace. tenkiuuu :D

JIJI YU said...

muahha..dasat tol ko ni ..dah ghupe yang lame bebeno dah berblog..

sharifahzakiah said...

memang sgt2 mmbntu newbie mcm sy :) thnk a lot dear ^^

NAZREE said...

jikalau cik aida yang cantik manis ni lihat dan baca nota welcome komuniti blogger sempoi tu. ada sedikit kata-kata pedoman buat blogger baru.HaHa (evil laugh)

hehe..btw, memang otai ini blogger, thanks for the sharing..sangat berguna..nak pinjam boleh?

Cik Asma BLuppy said...

terima kasih for the tips:)

Kyra said...

Thanks! serius best. :)

Wani said...

wohhh . thanks awakkkk ^^

fara said...

woiii!!i loike loh ini anis!!!
gile kowt..makaseh bnyak2..skg ni ak da ad 57 followr!!

thenkz babe mmbntu!haha