14 May 2011

Betul La Lisa Surihani dan Yusry Bercinta.

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Selama ni kecoh yang Lisa Surihani dan Yusry KRU bercinta, akhirnya aku dapat jawapan daripada persoalan tu cuma macam berlapis-lapis lagi.





credit to OHbulan!
Untunglah Yusri, dapat awek cun je. Dulu pun masa dia kahwin dengan Erra Fazira masa Erra tengah meletup dalam dunia filem, sekarang ni Lisa Surihani pun sama.Lisa kan tengah meletup. Pandai beno Yusry ni kan. Apa pun semoga berbahagia ke akhir hayat.

cantik :)

cantik jugak :)
untunglah :)

12 comments:

cik hani said...

mmg beruntung sgt..

secantik lisa surihani sape yg xnk kan...

RaraPuing said...

Untung jadi laki boleh kawen sampai 4 ,kalau cerai berai pun xde hal HAHAHAHAHA

cik HUSYI said...

Fulamak,
menangislah laki2 yang fanatik kat Lisa surihani.
Haha

Munirah said...

sume cantik2 je..haha

nabila faryzza said...

alaaa, siraj ke weyh? adeyh! sian shaheizy sam! :D

Anis Adila Aris said...

cik hani

lisa tu cantik gile kowt!!!

Anis Adila Aris said...

RaraPuing

lelaki ni tak ade yg luak..haha

Anis Adila Aris said...

cik HUSYI

harus menangis sebab dapt ke "duda"

Anis Adila Aris said...

Munirah

tu la, untung si yusry ni

Anis Adila Aris said...

nabila faryzza

siraj!!! ko tengok kenyataan si lisa tu

cik najihah said...

yaw...hot!!

alif haris said...

aarghh tnsion2 .. yusry asek dpt yg hot jew .. pastu skrg nk amek awek ku pulak .. hhuu