15 May 2011

Angan-Angan Anis Adila Aris

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Sebelum ada belog ni, asyik fikir nanti dah habis belajar nak kerja apa, nak ada apa bila dah besar. Aku malas nak cerita pasal tu, aku nak cerita cita-cita aku dalam dunia belog ni pulak.
Meh tengok list angan-angan mat jenin Anis Adila Aris.


Aku nak belog aku ni dikenali oleh orang ramai
kalau boleh satu hari nanti, bile orang cakap je blog Anis Adila Aris, semua orang mesti terbayang-bayang muka aku. Macam sekarang ni, kalau cakap je Fatin Liyana, Ben Ashaari, Hanis Zalikha.. mesti terlintas je muka diorang kat kepala korang kan. Macam tu la aku nak. Tak dapat jadi popular dalam dunia hiburan, dunia belog pun jadi la.


Aku nak follower beriban-riban
Kalau nak popular, mestilah kena ramai yang baca belog ni. Ada yang cakap "follower ramai tapi tak ada yang baca buat apa". Bagi aku, jumlah follower tu la yang bagi semangat nak teruskan berbelog ni. Tengok setiap hari makin bertambah follower, bukan ke makin semangat kita dengan belog ni.


Aku nak jumpa dengan semua kawan-kawan dalam dunia blog ni
Apa makna "kawan" kalau tak pernah jumpa kan. InsyaAllah, satu hari nanti nak jumpa sorang-sorang yang aku kenal dari dunia belog nie. Aku pun teringin jugak nak jumpa blogger yang terkenal yang aku rasa tak kenal pun siapa Anis Adila Aris. 


Aku nak duit dari blog boleh jadi side income
memang la tujuan belog ni mula-mula tak adelah nak kejar duit sangat kan, just nak share cerita je tapi dah tengok orang lain boleh dapat beriban-riban ringgit dari blog je, siapa tak nak weh. Siapa nak bagi duit senang-senang je kan. 


Setakat ni je kot apa yang terlintas dalam fikiran aku. Semua yang aku hajati ni pun, kalau tanpa pembaca belog ni, tak ada lah semua di atas menjadi kenyataan. Terima kasih sangat kepada kamu yang rajin baca belog busuk ini. Meh nak peluk cium sikit :)



10 comments:

sharifahzakiah said...

nak jumpe anis adila aris :)

ザイダツアズニ said...

kita da penah jumpa dulu

[sutera kasih] said...

semoga impian tercapai yeaa anis :) hope kita boleh jmpa suatu hari nnti hehe

FIRST INTERVIEW, AWAK DAH?
ASAL AWEK CUN JE, MATA KAU TAK KELIP!!
SAYA TAK SUKA PANGGILAN HANGIT!
SAYANGI VAGINA ANDA

cik najihah said...

i lap u

ArxarNadhirah said...

biase la tu yang.
hampir sume org pun nak camtu kan :)
xpe2 usaha . chaiyok2! :)

ahmadbaihaqie abdrazak said...

awww kening cantik! tehee

SyEraa said...

angan2 kite same la sygs...!! jum melawat blog syera blik...:D

profwacko said...

waa... lawaa photoshop!! hehe

ain dzaya said...

ta sempat nak baca..terus nmpak pic cantek!!
suri!hihi..da ta egt nk komen apa..

Anis Adila Aris said...

sharifahzakiah

nak jumpa awak jugak...bila lah agaknya, meh la turun Temerloh..hehe