21 May 2011

Ada Apa Dengan 623?

Assalammualaikum dan selamat sejahtera



Tak sampai sebulan, dah tambah 88 orang follower. 5.5.2011, aku ada buat entry pasal no cantik 535, hari ni 21.5, sekali lagi aku review satu lagi belog. :D

Aku ni tak kira masa nak review belog orang kan. Sebenarnya memang dah terniat lama dah,  nak sangat review follower yang ke 623.

Kenapa follower 623 yerpilih? apa special sangat dengan nombor 623 ni? 
Nombor ni sama dengan 3 nombor akhir ic aku, maksudnya sama dengan hb birthday aku la.hehe.. Tak lama dah tu, korang simpan duit aer, boleh bagi hadiah kat aku bulan depan.
Ini aku ingatkan sebulan awal, so sempat la nak menambung. hehe

Meh tengok siapa yang bertuah ni, namanya Alif Haris ( dah dekat nama bapak saya dah tu)

Idupku Hari-Hari :D
tidak lupa kepada kamu yang follow belog aku ni. Terima kasih banyak-banyak.
sayang korang...xoxo :D

7 comments:

♥Lady Ainaa♥ said...

wow!!! blog yg sgt popular..hehehehehe...

sharifahzakiah said...

alaaa x aciii. nak jugakkkk :( unfollow blik laa. cri numb betuah pastu follow balik:D haha

Diana said...

wow!! nice num..:D

Syazwan said...

oooo..nak hadiah ape nie cik mek molek?

alif haris said...

yeay !! sy memang bertuah .. haha TQ2 very much .. btw nak adiah ape ??kotak kosong boleh ?har3 :p

cik najihah said...

anis..aku pinjam name ko untuk karakter segmen BA :)
jom bace sekali hihi

http://najihahfara.blogspot.com/2011/05/cerita-kreatif-aku-bersama-ben-ashaari.html

RaraPuing said...

jeles laa dia dah byk follow :))