22 May 2011

7 Lagu

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Malam tadi lepas je tengok Konsert Af, nampak iklan 7 Lagu ni terus rasa nak tengok. Lagi-lagi bila tengok ada pelakon yang best. Serius cerita dia sangat la best!!! Bukan senang mama aku nak tidur lambat tapi malam ni dia tidur 1 pagi sebab nak tengok cerita ni sampai habis. 

Serius cerita 7 Lagu ni bukan macam cerita melayu yang lain. Sesiapa yang tak tengok lagi. korang tatap la depan TV sampai ada tayangkan balik. Tak apa, astro kan selalu tayang balik. Sebenarnya cerita ni dari Astro Citra, tapi dah lama sikit dia paparkan kat Astrio Ria.
lagu-lagu dalam cerita ni pun sangat la BEST!!! Jom layan video di bawah :D

banyaknya perkataan "best" dalam entry ni

6 comments:

Munirah said...

citer sedih eh?

Sufy said...

teringin nak tgk..pelakon pun best..wah2

asiah_najihah said...

memang best..k.asiah tengok memang sangat2 suspen

ainur NickJonasUsher alya said...

Best kan?? haha ainur tengok jugak <3 best !

RaraPuing said...

lagu ni best lirik dia maksud mendalam sgt :(

nabila faryzza said...

nk tgk gak 7lagu nii? bila ntah ulangan? takde punnn. huhu