15 March 2011

Untunglah Jadi Popular

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Amaran: entri ini menunujukkan tahap kecemburuan tahap melampau.

Ungtunglah ada bf yang popular dan digilai oleh ramai perempuan-perempuan. Bila nampak je bf dia, pakat serbu ramai-ramai tak kira lelaki perempuan.

Untunglah belog menjadi popular dalam sekelip mata, dapat menarik berbelas riban follower dalam masa beberapa bulan aje. Aku ni nak dapat 10 follower pun terkebil-kebil lagi.

Untunglah dapat macam-macam orang bagi. Dapat header yang sangat la comel, dapat selendang lagi. Sekali dapat bukannya sedikit. Ditaja courset lagi, ala benda alah yang boleh buat bentuk badan slim melim tu.

Untunglah artis pun kenal, siap nak jadi madu lagi. Aku ni bukan setakat artis, lecturer sendiri entah tau ke tidak nama aku.

Untunglah jadi orang cantik, semua pakat nak buat jadi model.

Untunglah tuan badan... kau semua nak tahu ke aku cakap pasal sape ni?
Meh pakat-pakat tengok belog orang popular ni.





pissstttt : pakwe bermulut puaka..bila kamu nak jadi popular, boleh sy tumpang sekaki :)

6 comments:

JIJI YU said...

muehhe takper2..merangkak je dulu

angah said...

hye anis..

hmmm kenal3x tak yah jengah blog, tgk header pon akk dh tao sape yg disebut2 tuuu :D

ye la.. mmg untung la dierr.. akak dok perati dr jauh je hr tu.. stakat ni blom follow dia lg.. ngeeeeeeee..

follow anis lg beesttttt ngeh3x

MamaEma said...

jgn cepat putus asa....berusaha sentiasa...

Anis Adila Aris said...

JIJI YU

lama-lama dah boleh berjalan pulak :)

Anis Adila Aris said...

angah

tq angah..sudi bace belog busuk ni :)

Anis Adila Aris said...

MamaEma

aja-aja fighting :)