04 March 2011

Ni Yang Buat Aku Nak Marah Ni

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Aku marah ni, marah sungguh. Kenapa la tak ada budi bahasa betul orang zaman sekarang ni.
Cakap baik-baik tak boleh? Mana perginya budi bahasa..eeeeee


Tadi bukak facebook, pastu dapat la satu meseg dari Hamba Allah ni, bagi meseg yang berbunyi begini...


ambik kau, aku malas nak edit. Biar jadi popular sikit nama kau

Lepas tu, aku tengok la kat friend list yang aku tak approve lagi, ingatkan dah lama dia add, rupanya beberapa minit yang lalu. 
Oi, tak boleh nak sabar ke? Kau ingat kau sorang je ke aku tak approve?


ada 221 lagi yang tunggu aku approve tau tak?
Bukan lah aku nak bajek diva kan tapi bak kata buduk mulut puaka, jangan approve orang yang tak kenal. Aku pernah kena maki tiba-tiba dengan orang tak kenal, lepas tu terus FOBIA nak approve orang sesuka hati.

pisssssstttt: kepada pembaca belog ni yang ada add fb tapi tak approve, silalah pm :)


3 comments:

cik najihah said...

waaaa....
hanget,,,hoho...cepuk jek beliau tu...hot yaw ki3

nabila faryzza said...

perghh! kerek gila. patutnya kau ckp. eleh! setakat letak gambar bendera, baik takpayah weyh!!! fake gilaaa. haha! cakap jee :D

Anis Adila Aris said...

cik najihah
kalau depan mata, dah lame aku cepuk..haha

nabila faryzza
jap, aku nak copy ayat ko, bagi kat die..huhu