21 March 2011

Minggu Tanpa Assignment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Tajuk entry adalah angan-angan semata-mata. Tak ada maknanya kalau tak ada assignment, malam ni akan overnite di KFC seksyen 7 untuk siapkan assignment yang akan submit Rabu ni, dah nak hantar baru la  nak buat semua benda. Sesiapa nak jumpa aku, datang la KFC. (tiba-tia ada bunyi cengkerik menunjukkan tak ada siapa nak jumpa). 


Hari ni tak ada apa-apa yang nak kongsi, nak kongsi yang aku banyak assignment je tapi masih tak sedar diri.
Still baring-baring, online dan tidur. Jangan tiru macam saya !


busy la sangat !!
Entry busuk dari Anis Adila Aris :)

10 comments:

Cik Embun said...

assignment?? zzzZZZZ bosan.. tapi kan
assignment boleh bikin panas....
huk3

cik najihah said...

wah..kiut lah wat cmtu ngeee

Aisya Rahim said...

chaiyok2! :) btw,study mana ni awk?

nurAMALLINA said...

duniawi jek asgnment tu. haha

Anis Adila Aris said...

cik najihah

tak buat camtu pun, memang dah cute kan? haha

Anis Adila Aris said...

Cik Embun

bosan kan wat assigment ni, bikin panas cmne aer?

Anis Adila Aris said...

Aisya Rahim

belajar kat uitm shah alam..
awak?

Anis Adila Aris said...

nurAMALLINA

i loike !!!!!!

.::cintabungablogspot::. said...

ahahaha...sabo jela dear..


(comei jew tampal kat pale tuh, tamapal le r bebanyak sket :P)

Anis Adila Aris said...

.::cintabungablogspot::.

sabo bebeno ni :)

nanti sy tampal bnyak2..hehe