26 March 2011

Jumpa Mulut Puaka

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Setelah cerita sedih semalam, akhirnya hari ni aku dapat juga jumpa budak mulut puaka @ my boyfi.


Baru aku perasan kami berdua ni, kalau duduk jauh antara satu sama lain. Kitorang tak bergaduh pun tapi kalau kitorang dah dekat tapi tak jumpa, macam-macam jadi. Orang ni merajuk, orang ni marah. Kalau dah nampak muka, marah terus hilang. Hebat tak cinta kami? :)


Tak mau la tulis panjang-panjang, meh aku tunjuk gambar :)




masa ni tengah tunggu budak mulut puaka..


memang muka aku senyum tapi hati aku tengah membara
lambat gila siap

lepas makan-makan, pergi Taman Tasik Temerloh

habis keliling satu taman nak cari port cantik nak ambil gambar 

ni la budak mulut puaka @ my boyfi yang comot 

tak pernah elok muka tu kalau tangkap gambar

saya sayang awak Nurudin Nazrin

tengok muka tu

kami ada jam sama :)

kami pun ada cincin yang sama :)

 
kan dah kena cubit sebab banyak sangat cakap

credit to him 

gambar terakhir sebelum balik..ok aku tipu.
banyak lagi gambar tapi malas nak masuk banyak-banyak, nanti korang meluat :)

pissssttttt : nak sangat orang tangkapkan gambar kami berdua.. siapa boleh tolong ?

15 comments:

nabila faryzza said...

jelous doh!! takpe, sabar eja, sabar. huhu :(

Anis Adila Aris said...

haha..
saya dating td :)

syAzAnA said...

okayy finee. jelessss. grrr

^^ hepy together youallsss!

sabenazakey said...

lepas rindu kat dy un,.

Anis Adila Aris said...

syAzAnA

tq dear :)

Anis Adila Aris said...

sabenazakey

hehe...lepas rindu lepas beberapa bulan x jmp..

rina said...

muka nurudin yg ada komen "kami ada jam sama :)" buat aQ ingt kat yusz(buah aty sy).. rindu..dia slalu wat muka cam tu..tp skrg tgh gduh..huhuu :(

Anis Adila Aris said...

rina said

ala...takpe..takpe..nanti baik balik la... xmo sedih-sedih :)

cik najihah said...

ok aku jeles hahaha

L.e.e.z.a said...

duadua cute! ;p

sharifahzakiah said...

haaa kan dpt jumpe jgk :) hehehe 2laa , jgn sdeh2 lg yek anis . chill dear :) nway . moge kekal n cpt kwen tau ^_^

Anis Adila Aris said...

cik najihah

ape lagi, cari la bf, jangan duk simpan skandal aje :)

Anis Adila Aris said...

L.e.e.z.a

tq dear :)

Anis Adila Aris said...

sharifahzakiah

kalo nak kitorang kahwin awal, kena ada sponsor la ..hehe :D

cik najihah said...

oh tidakkk
haha mane maen dah skandel2 ni...ngee