28 March 2011

Happy Birthday Zakiah

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


*entry ini khas untuk Nur Zakiah Binti Tajudin*

khas dari aku



Happy birthday Kiah ( aku sorang je boleh panggil kau camni kan), umur kau dah 20 tahun. Waaa... dah tua, dah takde umur belasan, dah boleh nikah dah ni :)


Aku just harap semoga kau berbahagia dunia akhirat, dapat capai apa yang kau impikan, sentiasa akan jadi muda selalu, still ceria macam sekarang sampai bila-bila pun, harap makin besar makin berubah cara pemakanan kau, makin betul ayat bm kau..hehe
Aku sayang kau :)




aku tahu kau suka gambar ni :)

tq jadi kawan aku selama aku kat u

tq jadi kawan yang baik

tq jadi kawan yang dengar segala cerita aku :)
pisssttttt : Cik Zakia ni single, siapa yang rasa berkenan kat Cik Zakia, boleh la bagitahu saya :)

6 comments:

fara said...

http://faratina1991.blogspot.com/2011/03/kiah-pekasamthis-is-special-4-u.html

ak pon ad hadiah kat blog untuk kiah pekasam..hahaha(ni panggilan ak tok kiah lak!haha)

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

happy besdayyyy jugak ;)

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

hiii dear, da tukar header rite?? heheh.. sini meh..


http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/contest-km-header-simple-tp-menarik.html

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

mangsa tag cintabunga seterusnya adalah kamo :)

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/you-are-my-lucky-follower.html

sharifahzakiah said...

Happy bday jugak zakiah :) *terase mcm cakap kt diri snd pulak :D

zakiah sengih said...

ni saye zakiah....
hohoho.. anis.. thanks kat ko.. aq syg kat ko..
trharu aq ko wat cm ni.. ayat bm uh.. nty ko aja la aq bg lncar.. hohoho.. mkan ea?? aq nk cume cari kalsium nii.. tp x taw cm ne..
anis!!! thankkss sgat2!! syang ko.. ko lah kwan aq.. :D