25 March 2011

Berbulu Mata Den Ni Tengok

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Tadi masa dalam bas, ade la couple yang duduk sebelah aku ni, buat aksi raba-meraba la pulak. Kau ingat mata aku ni pejam, aku tak nampak ke apa korang buat.


dah la si lelaki badan besar 
Peluk awek macam awek nak lari, cemuh la aku tengok. Perempuan tu pun selamba aje bagi lelaki tu pegang benda tak sepatutnya. Ni aku dah pandang pun, selamba je meneruskan aksi. 

Sebelum ni ada gak jenis macam ni, masa aku overnite buat assignment kat kfc, ade couple ni, pasang laptop, tengok cerita hantu, duduk berpeluk-peluk dalam KFC tu. makannya tidak. Masalah mereka ni, nak buat aksi-aksi terlarang depan orang, buat tambah dosa aku aje. Nak tegur kang, aku kena balun.

Couple-couple macam ni la, bila dah kena tinggal start la nak buat kerja-kerja bongok 

masa-masa bercinta tak ingat dunia, semua benda nak bagi, Bila dah orang tak nak, rasa diri tak berguna, tamatkan riwayat hidup." Bagus sangat la tu, selesai masalah kan."

Jadi kepada kamu-kamu di luar sana, bila bercouple tu, jangan lah nak lebih-lebih sangat. Kalau dah gatal sangat, kahwin je la. (nasihat untuk diri sendiri jugak)

duduk rengang-rengang, jangan pegang-pegang







6 comments:

Keyla Mohd said...

geli2....ish3...

Anis Adila Aris said...

geli kan... serius menyampah gile..

asiah89_(^_^) said...

comei katun tu..KD mall kew..hak3

cik najihah said...

bes weh entry ko yang ni..hoho...
memang bengong yang nak bunuh diri tu

Anis Adila Aris said...

asiah89_(^_^)

ye kew? lukis cincai-cincai je

Anis Adila Aris said...

cik najihah

geram sgt nie..huhu