05 March 2011

Aku Rasa Hebat Gila

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Tadi adik aku Ainaa suruh bacakan buku cerita kat dia. Buku kat bawah ni la yang aku baca tadi.



Sebenarnya buku ni, ayah aku bagi kat aku masa aku kecik. Tapi aku tak pernah baca buku ni sampai habis sebab aku tak faham. Ye la, aku ni bukannya pandai sangat English, setiap kali exam mesti aku dapat B.

 Tapi tadi, kali pertama aku baca sampai habis, aku rasa macam hebat gila sebab baca lancar je, laju pulak tu. Sampai adik aku bosan. Baca buku cerita budak-budak, boleh la aku tunjuk aku hebat,cuba bagi aku baca buku memang standart untuk budak U, memang setiap masa la  aku bukak kamus. Lpas tu baca diam-diam je dalam hatti sebab tak tahu nak sebut. :)

1 comment:

.::cintabungablogspot::. said...

cik anis gojes da tukar header, phewiiit! heheh :)


dear... kamo d'TAG lagi! muahahah :)

jom support blogger sm² yuk!

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/1st-giveaway-contest-alin-marlini.html