10 February 2011

Tak Berhenti Menangis

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Hari ni kelas hanya setengah jam, balik bilik dan terfikir nak tengok cerita Princess Hour tapi tertengok cerita P.S I Love You...
aku tau aku ketinggalan zaman, baru nak tengok cerita ni.
tak payah nak bising.





Nak tengok apa jadi kat aku?


menangis tak henti-henti dari start tengok cerita
Serius cerita ni sedih gila bagi aku, tak tahu pulak korang macam mane kan. Suami dia mati sebab brain tumor, masa birthday dia yang ke 30, dia dapat kek dari suami dia, then lepas tu dia dapat surat dari suami dia selama setahun. Kalau nak tahu lebih lanjut, cepat la download.
kalau korang tak sedih macam aku ni, maknanya emosi aku ni terlebih..haha

sebelum menanmatkan entry ini, ada pesanan untuk Nurudin Nazrin



pissssttttt : mintak maaf la hari-hari nak jiwang. Nak buat macam mana, rasa kecintaan tu mendalam sangat

11 comments:

Jang said...

ye, mmg ketinggalan. hihi..
kalo nak ckp psl sdih, byk yg lbih sdih.
tp crita ni best. kreatif. main surat2 lak.
yg paling pnting, tmpt2 dlm crita ni lawa2 je kan?

Anis Adila Aris said...

kan dah cakap..ketinggalan..huhu

cik najihah said...

sengal..haha

L.e.e.z.a said...

dah tengok cite nie 2 mggu lepas rasenye.. eee sedeh giler, nagis sedu sedan xleh benti.. bagun pagi mate bengkak.. waaa~ =( nape la suami die matikn ='(
p.s. i love you mmg BEST ;)

akuNAJWA said...

saye pon suke tengok cite ni. serious sedih, tapi schweet! haha

Anis Adila Aris said...

cik najihah

serius la weh, cerita nie memang sedih..haha

Anis Adila Aris said...

L.e.e.z.a,
same la kite..tersu-sedu..huhu...

akuNAJWA
mmg sweet gile..nak husbang camtu..huhu

al_hakim said...

mmg jiwang2..haha..no jiwang2 k..kui2..

Yaya Abu Bakar said...

alahaii.. nape baru tgk? syg tol..
akak first tgk cite nih kat cinema, rasenye lam tahun 2007 or 2008.. xigt sebab da lame gile.. sumpah i cried like hell! even after that tgk lagi berkali2 still nangeh. wuhuuu.. ade ker laki camtu kat dunia luar ha? hero dalah hensem!

akak paling suke lagu 'i love u till the end'... selalu menyanyi ngan dak bilik yg mmg sekepale suke tgk love story yg sedey nih..
dah tgk cite 'THE NOTEBOOK'...
U better watch it dear....

Anis Adila Aris said...

tue la..kesian saya kan..baru nak tengok cerita nie..lama gila...
tapi serius..nangis sampai tersedu-sedu tgok cerita nie.. dah la sorang-sorang dalam bilik, mmg feeling abis la..haha

RoseNatasha said...

aku tengok banyak kali pun tetap nangis jugakkk ! sedih bai cite nihhhh. huhuhu :(