18 February 2011

Selamat Pagi Korang..

Assalammualaikum dan selamat sejahtera
Hari ni tak ade kelas, best kan..jealous la tue. Aku berjaya bangun pagi hari ni, pagi ke pukul 930 am?
Ok la tu dari minggu lepas..dah tengah hari baru nak bagun..hehe
Entry ni nak ucapkan 'Selamat Pagi " kat semua pembaca belog ni waktu pagi..hehe.. Siapa yang baca tengah hari ke, malam ke, tukar sendiri ye Pagi tu.. Benda la aku melalut ni kan.




waktu kecik-kecik selalu lukis macam ni.. :)

4 comments:

hanizeyecandy said...

salam singgah drp geng blog pink

<a href="http://haniz-eyecandy.blogspot.com>hanizeyecandy</a>

Adzriel AB said...

entry special utkmu...jangan marah ye..

http://adzriel.blogspot.com/2011/02/blog-kembar-la.html

Anis Adila Aris said...

hanizeyecandy

selamat datang ke belog bese-bese aje ni :)

Anis Adila Aris said...

Adzriel AB

tq sangat sudi wat entry pasal sy dan kembar..hehe