10 February 2011

Saya Rindu Dia

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Amaran : Entry kali ini akan membuatkan anda semua muntah sampai keluar cecair kuning kerana kejiwangan tahap yang terlampau. Siapa tak suka,laju-laju tekan pangkah. Aku taknak mata korang bernanah tengok gambar-gambar dibawah.
dah 2 tahun 2 bulan 1 hari kita berchenta






even awak bermulut puaka tetapi saya tahu awak berhati mulia.
penyayang, pemurah, dengar cakap ORANG TUA, dan tak panas baran


saya tau awak tak suka saya letak gambar kita macam ni awak takut orang tak suka
tapi
SAYASUKA!!!!!!!

kadang-kadang saya rasa awak
adik saya
abang saya
suami saya..ops

saya akan chentakan awak sampai mati


saya akan cuba jaga hubungan kita


saya rindukan awak :(

pissssstttt : Nurudin Nazrin, kalau awak baca..tukar la awak jadi b, saya jadi Anis :)


12 comments:

mary ann ;) said...

comellllllllllll ;)
semoga berkekalan, aminnn

Anis Adila Aris said...

harap-harap begitu la :)

Keyla Siri said...

hot giler ayat kamu.....huhu

Keyla Siri said...

comel la ayat kamu anis..... sweet giler....

Harris DeLonge said...

tahniah (:

awek retro said...

swet nyer koran..doakan kekal happly ever after k..nt da nak kenduri..jgn lupe jempot k..huhu

.::cintabungablogspot::. said...

so sweet dear... heheh, xpela dear... biar mulut puake tp ati baek kn.. smoge b'kekalan eh :)

cik najihah said...

angah..semoga cepat kawen ye....

sharifahzakiah said...

smoga brkekalan anis :')

Anis Adila Aris said...

tq semua..harap doa-doa kalian termakbul :)

.::cintabungablogspot::. said...

lorrr...jgn ler nangesss :( x comei da...


dear, meh cni... join the club, da tag u! :p


http://ikmalira87.blogspot.com/2011/02/contest-aku-dan-tudung-express.html

Alia Natasha said...

smoga berkekalan :) sweet couple oh !