04 February 2011

Dating Bersama BFF

Assalammualaikum dan selamat sejahtera
Cuti-cuti ni kalau tak jumpa makcik sorang ni memang tak sah. Aku kenal dia dari sekolah rendah lagi. Kami ni satu tempat tusyen waktu darjah 6, bila masuk tingkatan satu, tengok-tengok jumpa lagi. Ni la satu-satunya kawan yang paling lama dan still rapat. Nama makcik ni Nurul Afiqah Rozaini. Yang uniknya makcik ni, mak dan ayah dia nama sama.. RUZAINI. 


comel kan dia, sape-sape berminat, dia single sekrang ni..hehe

yang ni tak single dah

bff





pissstttt : pakwe bermulut puaka cakap aku pakai selendang serabai.. OK FINE



12 comments:

Jang said...

berminta di atas sila tukar ke berminat.
yg x single tu bila da single kang sila inform ye.. =)

Anis Adila Aris said...

typing error..LOL..
perlu inform ke..haha

aliza said...

macam sedap jer makanan tuu

.::cintabungablogspot::. said...

dear... i think that ur last ex-boy yg mulot puake tu kan (memahami nih, cewaah) de pnykit 'kaki, tangan, mulut, mate' kowt... Objection! ur' so sweet & cntik OK :) keep it taw

Anis Adila Aris said...

bf saya sekarang la yang bermulut puaka tu..haha..
mujur syg, kalau tidak..dah lama humban dalam sungai Pahang.
btw, thankz tau awak..

Qisfouzi said...

anis cantik :)

sharifahzakiah said...

anis , cntik je pki shawl mcm 2 . style je kan :) btw , wat laa tutorial . bley try gak :))

Anonymous said...

mulot puaka sezz:haihh ngadu kat cni yek?? ha..ha....ha.......

.::cintabungablogspot::. said...

hahaha... ouh yeke??? opsss... agk² die bace blog anis x? adeyy, mati den :p

Anis Adila Aris said...

anon di atas ni si mulut puaka tu ke? sudi ye datang baca belog saya ni..hehe

Anis Adila Aris said...

Qisfouzi
tq dear..awak pun cantik jugak :)

sharifahzakiah
kalau ada masa, saya buat ye :)

.::cintabungablogspot::.
entah la, tak pe jangan risau.. dia tak berani nak buat apa2..ceh..hehe

sharifahzakiah said...

okey dear . sy tggu :) ngeee