05 February 2011

Dah Malas Nak Update Belog

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


jangan la salah sangka pulak, aku bukan dah bosan dengan belog ini.. Belog ni la tempat aku nak luah apa terpendam, nak lepas apa yang tak lepas, nak ngumpat apa semua. Kat belog ini la.
aku cuma malas update belog bila...



Bila broadband aku dah dapat meseg camni, jadilah simptom-simptom..
  • nak buka dashboard belog pun kena tunggu setengah jam
  • nak upload gambar, setengah jam pulak
  • nak tengok-tengok belog orang lain, nak tunggu loading semua benda setengah jam
Jadi, hati aku ni  rasa macam panas membara je, tak berupadate la jadinya belog aku. Nak singgah jiran-jiran belog aku ni pun tak ada mood. Ye la, duduk depan laptop dah berapa jam, sebab tu la assignment aku tak siap-siap lagi ni (tiba-tiba nak salahkan laptop)

pissssstttt : malam ni nak BBQ, wah seronok!

6 comments:

nuramalinaathman said...

mesti susah gak kan guna broadband nie?
btw,u blog simple but nice

Yaya Abu Bakar said...

hahahahaaaaa.. byk sgt mengdownload nih... kan dah...

nak join bbq!

Jang said...

kuat mendownload anda ni

Anis Adila Aris said...

celcom nie menipu, orang takde pun download.. :(

.::cintabungablogspot::. said...

hihi...sbr eh dear... me yg gune wifi pon kekadang 'rajin' jugak nk update, x sempat :p

sharifahzakiah said...

same laa kite . broadbnd dh smpi limit . pdahal bkk fb je pun . wuwuwu :(