18 February 2011

Cuba Bagi Idea

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Serius tak tahu topik apa nak dibincangkan dalam belog nie. Kekeringan idea.. Tolonglah aku, bagi la cadangan benda apa yang patut aku cerita kat belog ini.
Ada apa-apa korang nak tahu cakap je la. Aku akan cuba bagi tahu..
Tu la orang cakap jauh perjalanan luas pemandangan, masalah aku ni duduk kat dalam UiTM ni aje. Yela , tak ade sape sudi nak bawak aku ni jalan-jalan. Jadi bila tak berjaan ni, tak ada pape la yang dapat nak kongsi dengan semua.


ni la jadinya kalau tak tahu nak buat apa.

3 comments:

.::cintabungablogspot::. said...

UITM mane dear??? aishh, men nyorok² dlm selimut lak dieee... cak! ;)

Anis Adila Aris said...

UiTM Shah Alam..
knp? blaja Uitm gak ke?

.::cintabungablogspot::. said...

eh xla, keje da. hehehe... owh, law kat area d'sara leh ajk kuar. kekeke :P