15 February 2011

Cerita Makan di Seksyen 2 Shah Alam

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Tadi keluar makan malam dengan Zakiah, Miedah dan Eja di Seksyen 2, Shah Alam. Siapa yang tinggal kat Shah Alam tau kot kedai yang jual ABC yang sedap gile kat KFC tuh..
Yang aku nak cerita ni, kawan aku si Miedah ni order daging masak merah.
Bila sampai makanan yang dipesan, ambik kau...




nak sangat daging masak merah, merah betul makcik tu masak 

nak makan pun was-was jew. Budak ni cakap, darah tertumpah dalam lauk.
pissssssttttt : Nasib baik rasanya sama je macam daging masak merah biasa. 

6 comments:

Keyla Mohd said...

giler merah weh....huhu

sharifahzakiah said...

huhuhu merahnye . macam darah daging yang tak masak lagi plak . huhuhu

Keyla Mohd said...

giler merah weh...haha

AfiekJibril said...

eeeee....geli gile!..mcm nak muntah pon ada lbh2 lg gmbr nasi tu...arghhh...

.::cintabungablogspot::. said...

dear... meh join skali, kamo si cntik manis :)

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/02/contest-beautiful-eyes-by-tennielicious.html

Adzriel AB said...

terlebih sirap tu.. he..he..