03 February 2011

BIFAS COLLEZION 2011 CONTEST

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Puan-puan, tuan-tuan, adik-adik, abang-abang semua.. mari-mari...yang jauh kita dekatkan, yang dekat kita rapatkan.. 
Ada satu belog ini  baik punya, macam-macam ada. Antaranya..

Sebelum madah berganti padah, tuan puan, adik abang pergilah usha-usha
kalau kakak-kakak, adik-adik, makcik-makcik pakai baju-baju dari
confirm akan cantik bergaya, tak kelip mata orang memandang.
cantik menarik tertarik kabaaabboooo..

BIFAS COLLEZION
juga buat contest " confident with yourself"
dengan hadiah-hadiah yang wow!!!!!

sila buat-buat pengsan macam iklan celcom


jadi contest ini memerlukan sekeping gambar yang kita confident dalam gambar tersebut, dan gambar yang betul-betul menunjukkan betapa confidentnya Anis Adila Aris adalah




Anis Adila Aris sanggup berdiri di tengah jalan sambil dipandang oleh orang yang lalu lalang dengan baju besar emaknya yang sedikit basah akibat terkena air hujan dan diselitkan klip yang baru dibeli setengah jam yang lalu untuk tampak bergaya.
 Amacam? cukup confident tak???

selain itu, kena lengkapkan ayat yang berbunyi

 'Saya rasa confident dengan bifa's collezion kerana saya kelihatan begitu cantik seperti seorang model memperagakan baju-baju rekaaan pereka fesyen terkenal walaupun saya tahu saya tidaklah secantik, sekurus, seanggun seorang model.
yang penting saya CONFIDENT:)


jadi kerana taknak aku menang sorang-sorang, aku nak tag contest ini kepada


ok DONE *pengsan*





pisssssstttt :puan penganjur, ber"jam" saya buat contest ini, tak dapat hadiah utama, saguhati pun jadi la..hehehe 








5 comments:

sharifahzakiah said...

Thnks for the tag dear :)
tp xreti lorh msuk contest2 ni . hehe

ada mokhtar said...

insyaAllah akan join =)

.::cintabungablogspot::. said...

sayunkkk!! oughh... sy d'tag?? huhu... br cek blog nie dear, it's not to late kann. heheh.. InsyaAllah i join k dear... wish luck for u! :)

mrsbifa said...

tx 4 joining dear ;)
awk cantik :)

.::cintabungablogspot::. said...

dearrr! congrat's kamo on list jugak... thanks jugak sebab tag cik bunga nie ;)