22 February 2011

Award dari cintabungablogspot

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Semalam memecahkan rekod tak bukak laptop dan juga tidak online sebab menghabiskan baca sebuah novel dalam masa sehari je. Hebat tak? Hebat tak?


Berbalik kepada tajuk, aku dapat award tau. Tak payah nak jadi artis pun nak dapat award. Jadi blogger pun boleh. 
cintabungablogspot ni salah seorang blogger yang selalu komen-komen entri aku. Terima kasih banyak :)


inilah award dari cintabungablogspot..nama sebenar dia Siti Nazirah.
Cantik kan award dia bagi.. Ada bunga lagi, dan dia buat award ni dalam masa 2 minit je. Cantik tak? Cantik tak? (nada Eric Leon...betul ke aer nama tu)..haha
Dia pun cakap siapa-siapa nak buat header boleh cakap kat dia. Nanti dia TOLONG buatkan. Diulang TOLONG ye, tak payah bayar-bayar. Baiknya hati Cik Nazirah kita ni. Apa lagi, jom singgah belog dia..
cintabungablogspot



3 comments:

.::cintabungablogspot::. said...

mak uihhh~~ nak pengsan rase @___@)
huuu~~ g pomote pulak da, terkial² la tgn nie kang dok ngedit header owang. gugug... neway, thanx u so much tayunk! ^_^

cik teynteyn said...

wahwah ..cintabunga sungguh baekkk ..
hehe ..

psst .. ai na tanya ..
ai nmpk tu ta ? jom ke blog ai.

cik najihah said...

kamu di tag..hihi