02 February 2011

Akibat Tidak Update Belog

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


klik untuk tumbesaran

perkara ni berkaitan dengan entry yang lepas ye. Sebagai contoh belog aku je la, tak payah sibuk nak buat research bagai kat google semua pasal benda ni.

Pada 31 Januari, baru la aku ada masa nak update belog sampai 2,3 entry sehari.
Punyalah nak lepaskan gian. Bukan apa, kalau hari ada kelas ni tak sempat nak update belog, biasalah sibuk sangat study kan, ok aku tipu. Tak adalah study mana tapi busy la jugak, dengan line broadband yang tenggelam timbul, jadi mood nak update tu tak ada.

Berdasarkan gambar kat atas, betul tak apa aku cakap. kalau kita rajin update belog, nanti ramai yang datang singgah nak tengok belog kita ni. Aku ni bila tengok ramai je datang singgah belog ni, rasa lagi semangat nak teruskan hidup ni tau. Tengok, betapa besarnya pengaruh belog dalam hidup aku. ececeh..

pissssssttt: terima kasih kepada kamu semua yang sudi baca isi hati saya kat belog ini :)


5 comments:

zubir othman said...

ala..jgn putus asa...yer...teruskan berblog k...

Anis Adila Aris said...

tak pernah putus asa ...hehe

Shaiful (Jang) said...

haa.. tido2!

Un Phat Lee said...

lu try main SEO.

mrsbifa said...

mau invite tuan rumah join contest kat umah kita http://mrsbifa.blogspot.com/p/bifas-collezion-2011-contest.html