12 February 2011

Adik Beradik Bercinta

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Sebelum ni ramai cakap muka aku dengan bf sama. Yang sakit hatinya aku ni kakak dan dia adik. 
Hello..tua sangat ke muka aku ni. Nurudin Nazrin tu yang muka cam budak-budak. 


gila kalau betul-betul jadi.

same ke? mesti tak kan.. Sebab aku comel, dia comot...
*pengsan*

yang ni baru betul-betul adik beradik. 

amacam? lagi sebijik kan :)


pisssssttt : mesti korang menyampah, hari-hari tengok muka Nurudin Nazrin dalam belog ni kan..

6 comments:

akuNAJWA said...

orang kate, kalau pasangan tuu muka iras iras, jodoh berkekalan.

tapi saye tak taw la. orang yang kate hikhik

sharifahzakiah said...

hak3 cube check btol2 anis . tkot btol nti , nayeeeee :P

Anis Adila Aris said...

akuNAJWA

biar ramai sikit cakap macam tue..
cakap orang satu doa..haha

Anis Adila Aris said...

akuNAJWA

tue la pasal..takot jugak..haha

Adzriel AB said...

tang mata tu...

Anis Adila Aris said...

Adzriel AB

ramai gak cakap mata kami sama :)