15 January 2011

Taip Laju-Laju

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Kenapa laju-laju? sebab kejap lagi nak tengok movie yang banyak gila copt dari kawan.
Sebelum tu nak cerita gak pasal hari ni.
Pagi tadi bangun pukul 10 am, subuh pun entah kemana. Serius tak sedar, bukan malas nak solat.
Janganlah pandang aku macam tu, aku qada balik la.
Bergayut dengan boyfi tak ingat dunia, terima kasih Celcom bagi kami cakap telefon free walaupun bukan hari jadi kami berdua bulan ni.
lepas tu cuba-cuba baju yang memang sedia ada, tak tahu lah memang tabiat dari kecik kot. Biasalah, dalam bilik tak ada orang, konon-konon model la tukar-tukar baju ni.
Melalak dalam bilik sebab bayangkan bilik macam karoeka jamban lepas tu mandi, solat lepas tu lipat balik baju yang cuba-cuba tadi. Bilik dah cantik, solat Asar pulak.
Ajak kawan pergi makan kat luar, beli barang sikit dan balik.
Lepas Maghrib, laju-laju turun bilik kawan nak ambik cerita. Sekarang tengah taip entry ini dan kejap lagi nak tengok movie sampai lebam.
Lepas tu akan tidur, :)


pissssttt : bila masa nak buat assignment yang berlambak ni... *pengsan*

2 comments:

pak long said...

salam...
moga terus appy hendaknya..

Anis Adila Aris said...

terima kasih paklong..
harap paklong pun begitu :)