13 January 2011

Saya Merantau Jauh

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Semenjak duduk di Shah Alam ni rasa macam diri jauh je dari family padahal lebih dekat dari duduk kat Perak.
Nak tahu kenapa leh rasa macam tu? Kebanyakan kawan-kawan aku semua tinggal sekitar Kuala Lumpur dan Selangor, so dalam 30 minit je dah boleh sampai rumah.Setiap minggu, diorang akan balik rumah dan aku memerap dalam bilik kebosanan. Bukan taknak balik tetapi nak jugak la berjimat, kalau balik setiap minggu, alamatnya duit ptptn aku tu tak sempat sampai habis sem.


Meh nak saji gambar-gambar aku di UiTM Shah Alam..





No comments: