08 January 2011

Jalan-Jalan Bersama Ex 3G's Girls

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Khamis yang lalu, aku dan kawan-kawan yang cantik semuanya telah keluar jalan-jalan.
Konon-konon nak sambut birthday kawanku Aida yang telah lanjut usianya..
Eeeeuuuuuu.. dah 20 tahun, boleh bergelar kaum wanita, bukan gadis lagi.









sangat bertuah ada kawan-kawan yang best macam korang. Harap kita berjaya la sama-sama disini. :)

3 comments:

aqish basir said...

awak kek coklat kan tu?

fara said...

awak...*eeeeuuu...sjak bile b'awak2 ni..hahaha

ak jelite dsitu oo!!!hahaha

Anis Adila Aris said...

a'ah..
kwn2 yg beli..
sedap ;)