12 January 2011

Contest Saat Pertama Bersama Si Cinta Hati

Assalammualaikum dan selamat sejahtera



dari kelmarin duk pikir nak masuk tak contest ini, akhirnya aku buat keputusan nak join kerana tuan empunya contest sendiri yang ajak join..hehe
nanti join contest saya buat pulak ye awak :)

nak join klik sini
cepat-cepat la join ye, tarikh tutp 15 hb nie..

meh la tengok gambar yang aku rasa boleh menang
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sabar ye tengah upload..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
lembab la pulak line broadband ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok dah..ambik ni



ada beberapa soalan kena aku jawab..

1. berapa lamakah anda telah bersama encik chenta hati? [sertakan tarikh mula bersama jika ingat]

aku bersam encik tunang boyfi ni dah 2 tahun, 1 bulan 3 hari (ini tempoh masa sampai hari ini 12/1/2011)

2. ceritakan saat pertama [gambar] anda bersama encik chenta hati. [first time keluar dating,pergi makan...]

gambar yang disertakan ni bukanlah gambar pertama aku dating dengan si boyfi ni tapi ni gambar pertama kami buka puasa sama-sama. kiranya saat pertama jugak lah kan..hehe
aku nak cerita jalan penceritaan gambar ni..

situasi : sedang tunggu masuk waktu berbuka 
tempat kejadian : di Time Square, New York Kuala Lumpur

1. muka masih bertenaga dan boleh tangkap gambar banyak-banyak..

2. masing-masing dah tak betul kerana kelaparan yang kronik

3. encik boyfi sudah malas melayan karenah aku

4. masing-masing tertidur kerana kelaparan dan keletihan

3. cipta tagline paling kreatif anda untuk encik chenta hati. [contoh: I heart you sampai mati la.]

love you, sayang b,mmuaaahhh..
(wajib cakap bila nak letak telepon)


pisssstttt : kak yaya, nabila faryzza,rose natashadan kak syaira..
anda diwajibkan join contest ini :)








4 comments:

RoseNatasha said...

peh. ayat diwajibkn utk join tuh tak buleh belah. hahaha. dah la dah nk dateline. sempat ke? T____T HAHA insyallah kalau sempat aku join ;)

Yaya Abu Bakar said...

hahhaa.. sure do dear! tapi abd ngah 2 mane suke bergambor! susah nak dpt snap pic ngan beliaw. sggh xfotogenik. mate selalu pejam2. hesh~~

Anis Adila Aris said...

haha..
adiknya pun 2x5 je..
muka tak smngat je bila nak tangkap gambar..hehe

++ applelicious ++ said...

thanks yea dear sebab sudi join contest wawa. :) :) :) .
nanti kamoo check nama dalam senarai peserta yang dah wawa update tau.
make sure nama dan link kamoo betul.
if ada sebarang masalah,please inform wawa segera.wiii~