30 December 2010

UiTM Bergurau Dengan Aku

Assalammualaikum dan selamat sejahtera
Mula-mula korang baca dulu entry ini.. klik sini ye


dah baca? ok sekarang korang tengok ini..






nak tahu sebab ape? 
dia kate aku tak ikot pelan pengajian UiTM masa diploma, aku tak ambik koko waktu sem 1..
Aku memang tak ambik sebab aku ambik pengecualian sebab aku pergi PLKN dulu, tapi kan kalau la pengecualian aku tak diluluskan tapi kenapa result aku masa sem 1 macam gambar di bawah


takde pun mention yang koko aku failed..arrggghhhhh

Aku dah tak tahu nak cakap apa, ahad ni aku daftar di UiTM Seri Iskandar, bukan UiTM Shah Alam.


3 comments:

al-lavendari said...

salam.

uncle dari rumah 23 blogwalking .. selamat berjaya !

meor iszwan said...

hope UiTM akan atasi masalah ini secepat mungkin.. jangan biarkan mahasiswa teraniaya..

all da best!

Anonymous said...

Bersabar ye. Dugaan nie.