13 December 2010

Siapa Baca BLog ni Kena Follow

Lepas baca tajuk post, semua tak berani nak singgah. Yang baca sekarang ni memang berhati waja.. tak payah la nak pandang kiri kanan, memang aku cakap kat ko.
Korang rasa penting ke FOLLOWER yang ramai? Bagi aku FOLLOWER ni kegunaanya nak tahu belog yang kita suka baca tu ada post yang terbaru, Dah tu kalau belog ko tak suka, buat apa nak follow? Aku tau, sebab nak suruh dia follow ko balik, tak pun sebab dia follow ko, ko pun follow dia balik sebab nak balas budi.. kan..kan.. baik korang angguk sebab aku pun buat benda yang sama.hahaha
Rasa tersedak terdesak sangat nak follower yang ramai sebab sangat jelous tengok blogger lain ada FOLLOWER yang beribu-ribu. Ben Ashaari tu start berbelog ni sama je dengan aku tapi follower dia berpuluh-puluh kali ganda banyak daripada aku. Orang yang buat belog lambat dari aku pun dah ramai follower.
Tetapi terselit di sudut hati, aku sebenarnya nak orang yang setia baca belog ni, yang bila tengok je aku post entry baru, terus laju-laju nak baca apa aku tulis. Jadi, nak sedapkan hati ni, pembaca belog ini adalah orang yang segan silu nak menonjolkan diri. Secret admire ramai la katakan..haha

pissss : entry ni macam aku ni lapar kaki kan.. =)


4 comments:

SHYLA said...

mana ada org follow iklas tau
bukan sbb nak balas budi lol T_____T

Salina@IbuAqil said...

kihkihkih yg best cara penyampaian yg santai lawak & tak memberatkan fikiran.. ble baca kte leh senyum sowang.. ibu sukerrr!! walaupun jarang sekali tinggal komen mahupun jejak tak bermaksud JARANG datang singgah tau dear.. teruskan menulis..

Anis Adila Aris said...

shyla : sesetengah orang je.. saya tahu shyla tak termsuk dalam golongan tu..hehe :)

ibu : tq ibu,singgah la sini selalu ;)

azlin hashim said...

anis, alhamdulillah akak da joint, lepas anis letak jek email, automatik terus ade, tp anis kena rajin bukak email k, bca dulu bg faham ye...