09 December 2010

Selamat Tahun Bercouple ke 2

Selalu orang cakap anniversary tapi aku malas la nak guna perkataan tu lagi, dah kahwin nanti boleh la.

Entry ini khas untuk awak...Nurudin Nazrin


Kepada Nurudin Nazrin, tahniah la ye dapat bertahan dengan saya selama 2 tahun, lama tu, dah boleh pecah rekod per"couple"an saya dah ni.
Saya tahu selama 2 tahun ni, banyak kali sakitkan hati awak, marah-marah awak, suruh awak itu ini tapi saya tetap sayang awak. (siapa dah menyampah boleh keluar dari page ini)
Sepanjang 2 tahun ni gak, kita tahan orang cakap pasal kita, cuba nak pisahkan kita bagai.
Awak.. Tq tau sebab berada teman saya selama 2 tahun ni, kongsi suka duka, duit, barang dan macam-macam lagi dengan saya.Saya cuba akan menjadi yang terbaik untuk awak.=)) ilysm
Harap hubungan ini akan kekal sampai kita jadi halal antara satu sama lain,  didunia dan juga akhirat. Amin..

pissss:aku tahu 2 tahun, tak ade la lama mane nak kecoh, tulis-tulis kat belog aku ni tapi suka hati aku la kan sebab ni belog aku..hahaha

4 comments:

Halia Kentang @ Annpaan said...

tahniah!
ssh tau nk kekalkn smpai bertaun2x ni..
pape pn, wish uoll's hepi salu

Anonymous said...

bgos la tuh..moga bhagia slalu...=)

akunajihah said...

cngrate angah...stay together oke...forever..t nk kawen gtau

Anis Adila Aris said...

tq tau semua..=)