19 December 2010

Ramai Perempuan Buat Belog Sebab Perempuan Suka Cerita Hal Peribadi Kat Orang Lain

Tajuk entry dah nak sama panjang macam cik epal dah ni.
Blogger-blogger perempuan sekalian sentap tak bila baca?
sama la dengan teman ni ha.
Nak tahu sape yang berani sungguh mengeluarkan kata-kata ini..
dia adalah.....
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
..
.

..
.
.
.
.
.
.
kakak emak teman ni la..
senyap je la nak buat macam mana..
tak akan nak menderhaka sebab belog.

4 comments:

Magrib said...

amboi.. panjang nya entry... mak anda ka?? pakai apa nie? berseri...

anyway.. menarik blog anda.. suka dan follow anda

Mari Baca Entry Terbaru saya

Anis Adila Aris said...

tak tau la..
nanti saya suruh mak saya buat belog..
dia cerita apa rahsianya..
ok?

syrupmasin said...

haha..hebat kate2 tu..jgn melawan :D

nabila faryzza said...

haha! biasalah makcik. perempuan :)