22 December 2010

Nuffnang

Assalammualaikum dan selamat sejahtera ..
Hari ni adalah episod meluahkan perasaan. Siapa tak suka, boleh lak pangkah awal-awal.
Aku tak paksa pun korang baca apa yang aku nak mengarut sekejap lagi.


stakat 5o sen, malas la aku nak blur bagai.

Nak katakan belog aku ni tak berupdate, menipu sangat la. Orang lain start lambat dari aku pun dah nak cecah RM10 dan disini aku rasa tertipu.
Tapi entah la kan.Malas nak cerita banyak kan, nanti ramai lak yang tak puas hati dengan aku. Biasalah korang kan mendapat pendapatan sampingan dari benda alah ni.
nak kata tak ada orang lansung datang belog ni, ada gak la dalam lebih 50 orang datang singgah


siapa yang bijak pandai, boleh bagitau kenapa jadi begini.
sekian terima kasih.


6 comments:

SHYLA said...

50 sen je kak?
kira ok lah ada daripada saya 25sen je hahaha
lawak tol

Azman Roslan said...

sabar dan teruskan update blog..

Nasriq said...

usaha lagi... tu je...

ab@h_Izz said...

pelan-pelan kayuh..nnt sampaila kut angka yg banyak.

saya lebih kurang tu gak..ha..ha2

Anis Adila Aris said...

tq kepada semua..
bagi semangat..=)

Sharinginfoz said...

sabar ya, masanya akan tiba. yang penting tanamkan minat blogging pas tu income datang dengan sendirinya