23 December 2010

Nuffnang Pujuk Aku

Assalammualaikum dan selamat sejahtera
Online di pagi buta, buta la sangat kan. huhu.
Tadi buka belog Zati abd Lappy dan dia menceritakan yang dia dapat BE.
Aku pun terdetik la hati aku nak buka Nuffnang "tersayang" dan aku jumpa nie


nak tahu apa itu jipaban sustenance, klik la ye kat tepi belog ini ;)

Aku dapat BE.. uwaaa.. rasa macam terharu.. baru je terasa hati dengan Nuffnang hari tu dan Nuffnang pujuk aku denagn bagi BE.
sayang Nuffnang lebih la hari ni :)

2 comments:

zati said...

tahniah hehe =)

Azman Roslan said...

tahniah sebab dapat BE, aku dah lama tak dapat ni..