02 December 2010

Nak Jadi Blogger Yang Cool??

Yang baca ni, mesti nak jadi seorang yang cool kan?? kan??
Kalau nak cool, baca bawah ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..


tapi dengan syarat..
(1).buat satu entry dan letak pic award nie dalam entry..dan link kan ke http://kimicnol2203.blogspot.com - DONE
(2).letak award nie kat sidebar beserta link ke  http://kimicnol2203.blogspot.com - DONE
(3).jawab 2 soalan mudah..
       -ape benda paling cool dalam hidup kowang??
        peti ais, aku rasa cam nak duduk je dalam tu!!!
       -siapa owang paling cool pernah kowang jumpe??
        semua yang aku kenal semua cool giler..=))
(4).tag 3owang blogger..
     Farah Najihah
     Kak Ashmieda
     Farah Fatinah






1 comment:

KimiCnoL said...

btol2 benda paling cool peti ais..hehe..nseb baek xjawab tocool(tukol) ;)