03 December 2010

Makan Best Even Sengkek

nak tau apa itu sengkek?
sengkek maksudnya takde sen ataupun takde duit.
biasalah akhir-akhir tahun bagi pelajar u macam aku ni.
pakai la saki baki duit ptptn yang ada dalam bank tu.

pada suatu hari tu, aku dengan sorang mamat ni pergi lah satu kedai makan yang best ni untuk habiskan duit.
tapi kami order makan biasa aje, minuman je best =))

saya tak sabar nak makan


nie air mamat tu .. apple kasturi


dia dah rasmi dulu

ini aku punya.. super duper best


dan dia juga yang rasmikan


ni la makanan kami sambil duk ngumpat-ngumpat orang


mamat ni tak pernah duduk elok kalau kat kedai makan
dia tak boleh bawa ke majlis rasmi.

No comments: