24 December 2010

Layout di Facebook

Assalammualaikum dan selamat sejahtera



cantik tak layout facebook teman..

teman nie bukan kedekut ilmu, jadi teman nak ajar la kome-kome sekalian nak dapatkan layout yang cantik macam teman...  
ke kome dah tau, teman je yang lambat..
peduli apa teman, teman nak cerita gak..

mula-mula kome-kome bukak page ini
lepas tu kome pilih je mana-mana layouts korang suka.


selamat mencuba !!!


pissss: saje guna bahasa Perak, takot rindu ke Perak bila di Shah Alam 





6 comments:

AfiekJibril said...

wahhh..like3

nana cHan said...

lg suka yg simple biasa. mls nak tukar2 dah sbb da bosan dgn fb

anda ditag sini http://ciputsedut.blogspot.com/2010/12/giveaway-domain-by-khaizariencom.html

Si Panda said...

i like,,,,,nk try gak la cm nie...thanks eh....

Anonymous said...

wahh...akak ni pandai la...
masak pun pandai,bab2 computer pun pro gakk
hehehe...

::SimpleGirlOfMe:: said...

wahhh..mekasih sbb gtau tauu..tauu..

Иʋяʋ˩ Ǫʋяαттʋ˩ ΔιИι =Ɖ said...

free of charge ke nie ?