19 December 2010

Hidup Penuh Angan-Angan

Pernah tak korang lepas je tengok cerita kat tv, movie ke.. nak jadi macam tu? macam dalam cerita tuh.
Aku selalu sangat tapi lepas tengok cerita orang putih la, tengok cerita Melayu, tak ada sedikit pun tertinggal dalam hati.
Kita boleh tengok perbezaan cerita kat Malaysia  dengan negara luar.
Malam tadi, buat pertama kali aku tengok cerita trasformer, dulu aku pikir apa la nak tengok cerita robot tapi bila dah tengok. Memang meletop la!!! Semua macam real, diorang memang kreatif.
Bila lah ye negara kita nak hebat macam tu.

2 comments:

ZACK ENTRY said...

orang barat mampu nak bayar bangunan yang dieorang letupkan..orang kita tak mampu nak bayar walaupun yang diletupkan tu hanya kedai runcit..=)

azura said...

budget diorg besar n leh pasarkan kat dunia... kat m'sia nak buat camtu.. nak balik modal pun x dapat sebab org msia pun x tengok