13 December 2010

Contest Gambar Webcam Tanpa Diedit

jalan-jalan cari makan  cerita sebelum tidur dan tengok ada contest yang best dalam belog si budak tecik ni
so aku ni pun tanpa segan silu join la contest ini..
syarat-syarat dia senang sahaja iaitu

1.Korang kena wat satu N3 dgn bertajukkan 'Contest Gambar Webcam Tanpa Diedit'
2.Korang kena bagitau kenapa korang pilih gambar tu
3.Gambar korang mestilah suci drpd diedit
4.Pemenang hanya seorang sahaja
5.Kemudian korang kena tag kepada 4 orang shj
6.Tarikh tutupnya pada 16 Disember 2010

gambar yang aku rasa boleh menjuarai contest ini adalah
.
.
.
.
.
.
gambar ni diambil menggunakan webcam laptop aku selepas buat assignment.
tiada edit ye, memang webcam yang terbaik :)

tag kepada
Farah najihah
Farah Fatinah
Adilah morad
Nabila Faryzza


5 comments:

Nur Ardilla Najwa said...

salam..jemput join contest d blog saya...

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

ciEk NiENa said...

semoga berjaya yea anis.. HUHU

ciEk NiENa said...

semoga berjaya yea anis.. HUHU

nabila faryzza said...

kte tade gmbr webcam sgt. tapi gambar kau ni, ada gmbr kte. kalau kau menang, kire kte menang jugak la. haha! gudluck weyh! :)

Anis Adila Aris said...

ok la 2..
aku mewakili ko jugak =)