18 December 2010

Aku Sedih Dengan Belog

Mak aku dah bising

dari siang ke malam, malam ke pagi, pagi ke petang,,ngadap je la komputer tu
Nak tahu kenapa mak aku bising?


Malam tadi aku tak tidur, lepas solat subuh baru la melelapkan mata yang dah bersengkang sepanjang malam ni.
Tidur sampai pukul 1petang (harap-harap mak boyfi tak baca la belog aku ni) bangun tidur terus buka laptop tengok belog. Usha belog ini, belog sana..berhenti sekejap mandi, solat, makan.
Masuk balik bilik teruskan online sampai sekarang. Tak jejak ke tanah pun hari ni..hebatkan aku?
Tapi aku sedih tak ramai yang singgah belog ni hari ni, ye la..aku tau la aku ni bukan Hanis Zalikha, Fatin Liyana.
Serius tau sedih, rasa macam nak merajuk la dengan belog. :'(

1 comment:

Misz Sephia said...

jgn lah merajuk..
wpun kdg2 saya pun ade rase nak merajuk tp x jadi.
sbb kalau x tulis blog, xde tmpt nk meluah perasaan.