08 December 2010

Aku Pegang Gajah

Korang pernah tak berdiri betul-betul tepi gajah, pegang-pegang ke, bagi makan ke? 
Semalam aku dah merasa semua tu, boleh la aku nak gebang kat semua orang aku pernah pegang gajah.
Sebenarnya, petang semalam aku dan ahli keluarga pergi ke Kuala Gandah Kat Lancang, kira-kira 1 jam dari rumah aku. Siapa orang Pahang tau la kot, kat Kuala Gandah tu terkenal dengan tempat pemeliharaan gajah, macam-macam aktiviti kita boleh buat dengan gajah-gajah ni. Contohnya menunggang gajah, mandi bersama gajah dan banyak lagi. Tapi aku sampai lambat, dah pukul 3, aktiviti pun dah habis. Korang tengok gambar je ye..

kami datang, gajah tengah lalu depan kami
kami kena pakai sticker ini






adik beradik aku 

geng-geng perempuan
geng-geng laki ( perempuan menang =))


with my aunt =))

keluarga en yusof, mana aku??

kanak-kanak cornetto









2 comments:

.waniey jamaludin. said...

awat x pegy deer land..lagi seronok.dkt je dgn tmpt gjh tu

Anis Adila Aris said...

hari dah petang sgt..
x sempat nak pergi..