15 December 2010

Aku Mahu Jadi Jutawan

Entry ini akan melekat disini.. Untuk membaca entry lain. sila scroll ke bawah :)


Tajuk entry ala-ala cerita pisau cukur. Aku mahu kahwin jutawan.Waa, menjadi andartu la aku nak harapkan jutawan pinang aku, lain la boyfi tiba-tiba menjadi jutawan kan. Mana lah tau duit berkepuk-kepuk jatuh dari langit ataupun ada mana-mana jin berminat nak jadikan dia anak angkat macam cerita Ahmad Albab.

Sebenarnya aku ada benda nak share dengan korang semua. 
Aku dapat tahu pun dari eja..
Benda ni baru je di Malaysia.
HANYA DENGAN JOIN, ANDA DAPAT 25$
dan kita daftar secara free.
siapa nak bagi duit free macam tu je kat kita.
belum cuba, belum tahu? apa lagi..jangan tunggu lama-lama.. klik sini

2 comments:

azlin hashim said...

hurm bagus... akak suka dgn business internet nih..

Anis Adila Aris said...

saya pun baru lagi.
tahu dari kawan..