24 December 2010

200 BLOG MENCARI HARTA KARUN

Assalammualaikum dan selamat sejahtera






Soalan 1 :
nama pemilik blog – miss nana
soalan 2 :
 nama pemilik belog- cikgu ema
entri terakhir : 200 blog!!
soalan 3:
nama blogger – miss farah
soalan 4 :
Produk-produk yang dijual adalah ikan keli segar, ikan keli berempah, ikan talapia berempah dan yang terbaru ikan keli salai. Dijamin halal, suci dan bersih
soalan 5
rasanya ada gak la dalam 20 orang blogger akan join mencari harta karun ni


pendapat saya tenteang segmen ini ialah...



Segmen ini memang mencabar kesabaran saya sebagai kesabaran, bayangkan nak blogwalking kat 200 blog dan mencari semua jawapan bagi soalan-soalan yang diberi. Selain itu, segmen ni macam bagi satu semangat untuk saya supaya mendapatkan semua jawapan walaupun bersusah payah buka semua 200 blog yang tersenarai. Segemen yang direka oleh en. Ben ada manfaat tersendiri, bukan sekadar hanya mengejar kebendaan iaitu hadiah yang lumayan tetapi mengajar erti berusaha untuk mendapatkan sesuatu. Selain itu, saya dapat blogwalking kat blog yang tak pernah pun saya jumpa sebelum, secara tak langsung  merapatkan silaturrahim antara blogger-blogger. Saya rasa segmen ini memang menarik, lain daripada yang lain. (waa..rasa buat karangan)
101 patah perkataan..:)

10 comments:

Mr. Swift said...

Hello, follow awak dah.

Mai blog saya follow pulak. Hehehe.

http://negative46.blogspot.com/

miss cloudy said...

salam singgah.. wahh glamer blog ni.. :P

Great teacher said...

sgah n follow.. jmpa kat blog abg ben..

Great teacher said...

sgah n follow.. jmpa kat blog abg ben..

Neena J said...

hey,
singgah dari contest..
tahniah :)

nur said...

tahniah dapat no 2 segmen ni

rabiatul said...

Salam perkenalan dari blog abg ben. Da follow blog ni :)

Anis Adila Aris said...

tq semua :)

hazlin said...

congratulations!

tahniah! :)

Ummi Izzah said...

Salam perkenalan dari blog abg ben.