18 November 2010

tag dari acik ( Farah Najihah)

Tadi pergi berjalan-jalan dari satu blog ke satu blog.
Dan saya menjumpai Farah Najihah ada tag sesuatu kepada aku. 
Kelapangan masa ni boleh aku jawab.

Apakah nama blog anda dan mengapa sedemekian?
Nama blog aku Anis Adila Aris. Anis Adila Aris adalah nama budak cantik aku la.
Sengaja aku gunakan nama aku supaya senang orang ingat nama aku.
Bila buka blog aku, pembaca tahu nama aku dan senang nak ingat.

Apakah URL blog anda dan kenapa sedemikian?
akuqute.blogspot.com
aku kan cute.haha..

Method penulisan blog?
Bila aku rasa ada benda nak kongsi, aku kongsi.
Kadang-kadang ada bahan nak di tulis tapi akibat kemalasan yang menebal dalam diri, aku lupakan je.

Perasaan bila tengok blog orang lain cantik?
Kagum la sebab blogger rajin nak edit blog.
Tapi yang penting bagi aku, blog yang cepat keluar, tak semak, sedap mata memandang.

Bilakah blog ini ditubuhkan?
Tahun lepas kot, masa aku sem 1.
Waktu tu Kak Yaya yang ajar aku nak buat blog.
Maknanya dah lama gak la kan aku join dunia blog ni tapi tak berapa aktif.
Sejak dua menjak ni je aku rajin.

Orang pertama jadi follower?
kak yaya la..=))

Tag ini diberi pula kepada..
Nabila Faryzza
Kak Ashmieda
dan pembaca-pembaca yang disegani

piisssss; tq acik tag angah. ilysm









3 comments:

nabila faryzza said...

eyh! nama saya di situu. HAHA :D

Anis Adila Aris said...

ala..
macam mana ade nama kamu ni..haha

akunajihah said...

u're welkem darl..(^^,)