12 November 2010

saya suka membaca

waa....title tak boleh bla.. macam dak skema pun ade.
Untuk makluman kawan-kawan, aku ni boleh dikira suka gak la membaca.
Kalau pergi mana-mana, nampak je sesuatu menarik untuk di baca, aku ambik dan terus tidak menghiraukan dunia luar.(ayat tak boleh bla)

tapi...
membaca untuk pembelajaran aku lemah sikit.
aku lebih memilih untuk membaca blog orang daripada nota ekonomi yang sudah dibuka untuk dibaca oleh aku nie.
Bangun pagi, kononya nak study, dah baca doa bagai, tiba-tiba aku nampak laptop.
dalam hati berkata " takpe anis, ko buka jap je laptop"
dan sekarang dah dekat 2 jam aku mengadap laptop ni.
nota yang aku buka tadi di bawah laptop..huhu

sambung balik dengan tajuk tadi,
aku ni suka baca blog perempuan yang cantik yang cool.( faham tak?)
cantik + cool..
nie senarai blog yang aku selalu singgah..

Hanis Zalikha
Ajwin Ajeera
Chenta Zetty
Fatin Liyana

aku pun ada gak singgah blog orang lain.
jangan pulak terasa aku tak baca blog korang semua.
ini adalah contoh blog-blog orang yag cantik bagi aku..

dah, aku nak membaca nota yang aku dah buka 2 jam yang lalu.=))

pissssss: aku nie suma benda suka perempuan yang cantik. Jangan cakap aku lesbian dah la.

2 comments:

sumpit said...

normal lar tu.... benda cantik semua orang minat

JEMPUT BACA DI BLOG SAYA
http://www.qalish.com/2010/11/apabila-kucing-bermutasi.html

Anis Adila Aris said...

betol2...
saya dah baca =))