11 November 2010

alangkah indahnya ciptaan Tuhan

aku ni sebenarnya suka sangat tengok orang yang cantik,
kalau dah nampak tu, tak lepas-lepas nak pandang..
kalau korang tengok aku, aku asyik usha korang je, maknanya korang cantik la tue..

cantik bagi aku macam ni..

damn hot!!
hot mama..





ramai lagi, penat aku nak masukkan pic mereka nie.. orang biasa, bukan artis pun ramai yang cantik..
contohnya...

ops....termasuk pic sendiri pulak da..

pissss: abaikan je gambar yang terakhir ni ye..haha

5 comments:

darma_ccti said...

nice....
:-)
yg trakhir yg pling nice....
:-D

darma_ccti said...

seindah indahnya perempuan, adalah yg pandai menutup auratnya.
i like it
:-)

Anis Adila Aris said...

thank you =))

akunajihah said...

pewitttttt artis mane tu...nk ngorat buley..hakhak

Anis Adila Aris said...

yg mane??
last sekali ke??
mane leh ngorat..dah ade empunya ..