17 October 2010

macam-macam masalah

sejak dua menjak nie macam-macam jadi..
bukan masalah dengan orang tapi dengan printer kesayanganku ini yang telah memberi sumbangan kecil kepada aku semasa aku kegawatan ekonomi ni.
Mula-mula, printer ni tak masuk ink dalam catridge, aku pulak angkat dia tinggi jadi bocor la pulak. pastu aku cam dah give up, taknak tengok print tu dah, konon-konon merajuk dengan printer sendiri...
satu hari tu, aku rasa printer aku ni sangat la berguna, sebab aku kena print banyak assignment.
aku pun buat pandai aku, baiki printer sendiri dan printer aku boleh digunakan.. Sebagai hadiah, aku cium printer aku sekali, gila agaknya cium printer..haha
bila printer aku dah elok, tiba-tiba laptop aku lak yang wat hal, dapat virus shortcut, rasanyya gajed aku nie memang nak boikot aku..haha
sekarang dah boleh guna kedua-duanya.. Laptop dah ok, cuma printer je ada wat hal gak sikit-sikit..

1 comment:

syam said...

download software "virus shortcut remover"
http://vsr.4shared.com
free jee...
tolong sebarkan software ni...
jgn sebor mitok duit lak....
sharing is caring.....
:)