19 September 2010

raya tahun ini

Dah seminggu lebih 1 Syawal sudah berlalu tetapi bak kata orang kita beraya sebulan kan. Raya kali ni aku tak ada pun beraya kat rumah orang. Aku pikir aku pergi pun bukan dapat duit raya pun.
Tetapi akhirnya bila hari Khamis, 7 Syawal, classmate aku waktu sekolah rendah ada buat open house.
Aku pun pergi la dengan Norhanis dan Maya. Kat sana jumpa la Abu Anas, Asyraf, Atikah dan tuan rumah Iftitah.


inilah kawan-kawan aku waktu sekolah rendah

Selepas tu, aku dengan Maya dan Norhanis pergi beraya ke rumah Afiqah busuk comel. Aku ajak my boyfi sekali. =))






 aku tak sengaja la wat pose camtu, bukan aku nak menggedik.



2 comments:

wanNa said...

wah uma ak ta dtg pun ..
:(

Anis Adila Aris said...

jauh sangat umah kau tue..
ko pun taknak datang beraya umah aku...